away

Klockan är 23.58, för 24 timmar sedan stod jag och amanda i en lång jävla kö. Och när jag säger lång, då menar jag LÅNG. Närmare sagt 50 minuter stod vi i kö för att komma in på park lane. Hade gärna sagt "det var värt det", men då hade jag ljugit. Det var så knökat med folk att man fick lite lätt panik, och dyr bärs också. Men jag hade iallafall roligt med min lovecake. Vi shakade våra svennerövar som aldrig förr och sjöng med till Desenchantee!

Imorgon ska jag upp o jobba tidigt som satan. Donken kallar! Så det är nog bäst att jag nanar kudden snart........
Äsch, vem försöker jag lura egentligen? CSI börjar ju snart. måste ses.


FYI så är detta min femte blogg.. Devote är en skitsida, så nu är jag tillbaks på blogg.se där jag förstår mig på ett och annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0