171209

hallå världen! jag lever. fick ett klagomål från camilla på mitt jobb att jag uppdaterar alldeles för sällan, så nu vågar jag inget annat än att skriva. ska försöka bli ett vettigt inlägg varje dag. Idag hade mc donalds en riktigt mysig julfrukost på götgatan. Det blev julmust (3 och en halv liter gick åt vid vårat bord på 5 pers.), risgrynsgröt eller grisgrynsgröt som erik kallade det, skinka, kaffe och annat gotttigt! sen blev det en väldigt snabb vända in på åhlens med gänget, lyckades ändå bränna pengar där inne på typ 5 min.. bra amanda. sen iväg och jobba 11-19. ungefär så mitt liv ser ut nu förtiden. jag jobbar, sen jobbar jag, sen jobbar jag lite mer.. sa jag att jag jobbar? men jag ska inte klaga, det är jag som skrattar hela vägen till banken.

nej nu måste jag sätta fart. ska ner till stan och hämta upp en söt grabb!

hej hopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0