anna anka eller kalle anka? det är frågan

idag är det julafton. eller aa, julafton är snart slut för min del. helt plötsligt satt jag helt ensam hemma i lägenheten på självaste julafton.
har fått många fina julklappar iallafall. betyder det att jag vart snäll i år?
dagen i ära fick det bli röda läppar och naglar. lite julkänsla på det hela. imorgon blir det julafton nr 2. ska fira med mammas släkt som är den lite mer generösa delen av släkten. (woopsi detta kommer jag få skit för) så det blir nog en hel del trevliga presenter imorgon också. ända fördelen med att ha skilda föräldrar är väll att man får 2 av allt, 2 julafton(ar?) , 2 födelsedagar, 2 rum osv osv. nej dags att gitta. fyfan vilket ord, så ska jag aldrig mer skriva igen!

peace out!



Maria vi saknade dig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0