godafton

Schemat är lagt för december månad och det blev riktigt mycket tider. Och det gillar vi! tycker så synd om dom som ska jobba julafton och nyår natt. fyfan vad hemskt. mc donalds borde vara stängt på dom dagarna. vi vill väll också kunna få fira nyår och inte stå och steka hamburgare på tolvslaget? jaja, nu slapp jag att jobba så jag ska väll inte klaga.. skulle egentligen vart ledig imorgon, men UNDERBARA MADDE med sin övertalningsförmåga ringde mig idag och frågade så snällt om jag kunde jobba imorgon, så det är bara att stiga upp imorgon o göra det man ska helt enkelt. men vafan, man ställer ju upp för laget såklart. särskilt när alla är så goa som dom faktiskt är. riktigt kul att gå till jobbet nu för tiden. förutom vissa undantag.

Herregud, det är redan den 3 december nu. 21 dagar kvar till julafton. tiden går så snabbt så det är sorgligt. snart sitter jag där som en rynkig 80 åring och solar med folie på en husvagnscamping någonstans i detta avlånga land! men vafan, snabbt ska det gå! det går fort när man har roligt, och det är kul när det går snabbt. 2009 är snart över. och skönt är väll det. 2009 blev ett ångestladdat men ändå jävligt roligt år. och 2010 ska vi se till att toppa! man får göra det bästa av situationen nu när vi tydligen bara ska leva till år 2012.

Nej, dags att hoppa i bingen. fick inte så mycket sömn inatt så måste ta igen den nu, plus att jag vill vara fräsh och utvilad på jobbet. måste ju vara trevlig mot alla uuuuuuuuuuuuuuuunderbara nötter som kommer och käkar på mcdonalds.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0