wiiiiiiii

sitter hemma hos nettan och spelar wii! hur roligt spel som helst. fast det tycker jag nog bara för att jag råkar vara så fruktansvärt bra på det.. ska schlagga här hos henne så detta blir nog en uppesittarkväll skulle jag tro.. så skönt att vara ledig en hel helg nu och veta att jag kan gå och lägga mig hur sent som helst och slippa vara DÖD på jobbet. och att jag kan ha nagellack på mig i 2 dagar! bara den liksom! just nu är det raw comedy club som går på tv här hemma hos familjen falk lindblom. det är någon norsk småfet skäggig tjomme som står och ska vara lite rolig. det går inte så bra. nu ska jag måla mina naglar blåa, fyfan vad härligt livet är när man är leeeeedig!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0