romeo take me somewhere we can be alone

idag har det inte vart många knop på mig! det enda vettiga jag har gjort är väll att jobba. och sova! min kära viktiga bortglömda sömn får vi inte glömma! har inte sovit normalt sen i måndags typ.. först ut var det stockholm och då skulle man upp klockan halv 5. sen dagen efter var det valborg och då gick man och la sig klockan 5, för att sedan upp och jobba 5 timmar senare. ja, ni förstår ju problemet. men nu ska jag ta igen alla mina efterlängtade sömn timmar. om det nu inte skulle bli så att jag ska ut och skoja till det ikväll. vilket antagligen inte kommer hända. men man ska aldrig säga aldrig. Stockholm var grymt! JAG TRÄFFADE KATRIN ZYTOMIERSKA! förstår ni hur lycklig jag är just nu? bildbevis kommer upp på bloggen snart. jag har redan bokat nya biljetter så snart är jag där igen!


jag på Zanzibar i stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0