"det finns 70 sätt att tillfredställa en kvinna, 69an och en tripp till ullared"

Godmorgon godmorgon! idag är det fredag, och det gillas ju alltid. (även om vädret är skit, jag har inget att ha på mig, min lön är typ slut och ja, allt är emot mig helt enkelt.) ska alldeles strax kila ner till stan i regn och rusk med patrik och nathalie, så gummistövlarna är på kan jag lova! ska försöka införskaffa mig en snygg klänning till på söndag, då jag ska på mcdonalds julfest på trägårn. det ska bli mucho trevligt. Carolina, ska du dit?

Ikväll blir det en mini burås-reunion hemma hos arian. Ska bli kul att se vad alla gör nu förtiden! Ikväll spelar newkid också, och jag vill gåååååååååå! men vi får se på det. Nej, dags att röra på fläsket. Nu ska frukost ner i min mage.

Kommentarer
Postat av: carolina

Jag vet inte. Donken har ju en tendens att ge för lite biljetter till oss på postgatan. så jag tror dom som jobbat längst är prioriterade först.

2009-11-27 @ 12:53:23
Postat av: amanda holm

jaha okej va tråkigt :( aa samma på min donke, vet inte riktigt varför jag av alla människor fick en :P haha, blev skit rädd när johanna ropade in mig på kontoret, trodde att jag skulle få sparken

2009-11-27 @ 17:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0