the show must go on!

Hej bloggeli-bloggen! fram och tillbaka, fram och tillbaka. men nu är jag här för att stanna, eller?
man vet aldrig med lilla mig, men jag har så fruktansvärt tråkigt nu, så tänkte att jag kunde blogga lite. har ni saknat mig? klart ni har!! (alltså amanda och carro som är dom enda som läser min blogg hihi ) klockan är mycket nu. har vart vaken hela natten och fixat o donat. städat, diskat, lagat mat (och fått diska igen), kollat på tv, provat lite gammla kläder. ja, grejer man gör när man är uttråkad helt enkelt.

Ute är det regn och rusk, och jag skulle nog tatt livet av mig om det inte vore för........ ATT JAG OCH NATHALIE BOKAT EN RESA TILL RHODOS! jaha, vad trevligt tänker ni, när då? joo, i augusti nästa år! och jaa, jag vet att det är lång tid kvar, men nu har jag något att längta och se fram till. och det är det som kommer att hålla mig vid liv denna kalla vinter.. den 8/8-23/8 är vi borta. alltså 15 dagar, kommer bli galet bra!
Det var allt för denna gången. xoxoxoxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0