10 snabba

10 FAVORITER
 
Färg: svart
Mat: tacos
Band: åh, jobbigt. jag gillar ju verkligen allt
Film: P.S i love you och the nootebook helt klart!
Bok: veckorevyn? haha vafan jag läser aldrig något. millenium serien?
Sport: fotboll på olearys!!
Årstid: i mitten av våren när man känner att "fan snart är det sommar"
Veckodag: fredag!
Glassmak: choklad
Tid på dygnet: när man är färdig och iordninggjord kl 10.00 och känner att man kan göra vad fan man vill idag

 

9 FÖR TILLFÄLLET                       
 
Humör: glad
Smak: blää, har inte borstat tänderna ännu
Kläder: badrock och turban på huvet
Bakgrund: min dator som typ fått alla jävla virus som går att få, den låter kan man säga..
Nagellack: ljusrosavitt
Tid: 09.37
Omgivning: mitt rum
Irritationsobjekt: hohoho, den ska vi inte ens gå in på!

 

6 HAR DU NÅGONSIN
 
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: haha ja, jag säger bara BOULEVARD!
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Ja

 

3 PERSONER
 

Du kan berätta allt för: emelie, madeleine och stina
Du tycker om: sånt går inte att svara på
Du inte gillar: jadu det finns några st

 

2 VAL
 

Kaffe eller te: Kaffe
Vår eller höst: Vår

 

1 ÖNSKAN: att jag och madde hittar en lägenhet snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0