200410

jävligt dålig uppdatering här märker jag. bloggade jag verkligen ingenting igår? hmm, trodde att jag hade gjort det, men tydligen inte. dålig stil av mig! jaja, whatever. känns som att folk har överlevt ändå?! jag har vart upptagen med att leva mitt liv istället för att blogga om det..

jobb har präglat denna veckans första 2 dagar, men nu är jag ledig i 2 också. känns som en bra balans, naajs! och på lördag åker jag till stockholm och det ska bli ännnuu mer najs. ska bli så gött att komma ifrån den här jävla ankdammen där du inte kan öppna din käft utan att trampa någon på tårna.. behöver några dagars semester kanske? påtal om semester så fixade jag min semester idag, det är ju först till kvarn.. och jag lyckades roffa åt mig dom bästa veckorna ofcourse! så nu blir det bara att planera riktigt feta grejer! SA NÅGON FESTIVAL? yiiiha, dags att sova. är så mätt o trött efter min, stina och maddes goa middag som bi käkade vid typ 7. och jag är fortfarande mätt, fattar ni då hur mycket jag käkade? Lövbiff, potatisgratäng, jensens favortitsås (obligatorisk) och en sallad med fetaost! GOOOOOOTTTTT!!

puss

såhär ser det ungefär ut varje dag för mig, madde o stina. madde o stina slåss, jag ligger o kvider av skratt på golvet. inte seriösa för fem öre. vi måste växa upp snart. fast fan vad kul vi har. sen hör man ju mitt ökända garv också. och min rökhosta




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0