23.57

hallå eller! hemkommen från jobbet och nyduschad. nu mår jag bra! ligger i sängen o kollar runt lite på olika bloggar. man har ju rundan som man kollar varje gång man sätter på datorn liksom.. ska snart tacka för mig och sova, fast jag är verkligen inte trött så det lär ju inte hända snart ändå kom jag på nu. ni då? har ni haft en bra dag?
det har inte jag nämligen. men det ska vi inte gå in på. bara roliga grejer får vara med på min blogg =)
så, valborg? vad händer? blir det regn eller solsken? alla säger olika, och om man väljer att kolla på smhi så ser det ganska mörkt ut, så vi väljer att inte göra det! fan jag har för mig att det alltid brukar vara fint väder o solsken på valborg? inte okej om det regnar, för då är som sagt planen sprucken. men kontrollfreak och förberedd som man är, så har man ju en plan B om allting skulle crasha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0