dagen i bilder

fyfan vilken härlig dag! sällskapsspel och tacos med the ladies hemma hos mig! madde saknades dock.. har vart såpass duktig idag så jag har tagit bilder o spelat in diverse roliga saker också. för vad är en blogg utan bilder o videos?

jag styrde upp stockholmaren till en sann göteborgare!


taaacos på en onsdag! vardagslyx


vi satte stina i arbete..


sen blev det monopol o kaffe. jag blev så glad när dom ville spela det så jag gjorde en
kullerbytta på mitt parkettgolv. gjorde ont men det var klart värt det!


helt seriöst. har ni sätt två större töntar än dom här två? kolla på stina liksom


sen kom ju kungen, som inte ens har en iphone och slår dom på sitt eget spel!


detta var allt. camilla has left the building, stina ligger o sover och jag ligger här... som det brukar vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0