dagens

godmorgon godmorgon!

fastän man är ledig så måste man ändå sätta klockan på alarm. inte okej! nu ska jag alldeles strax springa iväg till min vårdcentral för att ta min sista dos av ett vaccin. sen bär det av till min älskade farmor för att bara umgås, hälsa på hennes nya hund och äta gott med henne. sen mina vänner, ska jag möta upp Camilla Green! goaste camilla som slutat på vårat jobb för att jobba på en donken 300 meter upp för gatan istället. inte okej det heller!

fan jag hade gääääärna legat kvar i sängen i ett par timmar asså. men det blir ingenting med det!

puss o kram


Kommentarer
Postat av: amanda

hallå! tog du bilder på landet? jag vill seee. jag som inte minns ett skit från den kvällen HAHA!!

2010-04-21 @ 10:40:41
URL: http://weilov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0