godnatt

jag överlevde dagen! det var rätt så kämpigt att gå till jobbet idag, men det släppte så fort man kom innanför dörrarna. skulle egentligen stänga med madeleine men kungen kände sig lite sjuk. så hon gick hem klockan 7 (svik mig aldrig så igen, våra stängningar är alltid bäst madde!) så det fick bli jag, alibabi och johan istället vilket rullade på smidigt det med! åkte direkt till stina o madde efter jobbet. så nu ligger jag här och annamar mig själv för att jag inte ligger o sover som sömntutan madeleine ligger o gör här brevid mig. den tjejen kan sova hon. fast bäst är nog stina. hon kan tamejfan somna ståendes den bruden! imorgon är det fredag, och det vet vi ju alla vad det innebär... NU ÄR DET FREEEDAGSMYYS!! nej, nu ska jag sätta på millenium o somna till lisbeth salanders ljuva stämma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0