gött mos

fyfan vad jag är trött, ögon går i kors o benen viker sig. sov typ 2 timmar inatt och har vart full rulle sedan kl 6 imorse. har passat min underbara kusin. det blev först lite bolibomba o film hemma hos henne, sen gick vi ner till stan o hon fick sig ett happy meal. usch, man ska egentligen inte stoppa i barn den skiten.. sen gick vi en liten runda på stan, jag är bankrutt för alla små söta hello kitty saker jag köpt till henne. man vill ju själv ha allting!! sen gick vi till axessakuten för att kolla upp hennes hals. så ja, full rulle som sagt. sen att jag fick gå runt o släpa på en vagn som hon vägrade sitta i, hålla i en ballong, påsar och samtidigt hålla emma i handen o se till att hon inte blev överkörd, det vet jag fan inte hur jag lyckades med.

Nu är klockan 13.20, och det känns som att klockan är typ 7 på kvällen. alltså har jag heeela dagen framför mig att göra något roligt nu.. fan va göttttt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0