i'm alive

jag lever gott folk! jag har haft full rulle så jag har legat lite på latsidan vad det gäller min kära dagbok... igårkväll blev pankaka, när jag för en gångs skull skulle ut o ha lite latjo lajban vilket jag nästan aldrig har för jag åldras i förtid och är typ 75 bast i psyket just nu, så gick det åt helvete. kvällen börjar hemma hos mig. jag o madde springer runt som 2 galningar och gör oss i ordning. när vi ska gå kollar jag femhundraelva gånger om allt är avstängt, låst, att väggarna sitter fast, o ja, typ besiktigar hela lägenheten i princip, världens nojjigaste människa som man är.. sen drar vi en taxi till majorna där vi ska sitta o föra lite innan vi ger oss ut på äventyr. tro fan att jag får panik efter nån timma där och får för mig att locktången är på och att den ligger på strykbräden o att hela huset stod i lågor. så det var bara att hoppa in i taxin o åka hem i racerfart för att rädda det som räddas kan. och jag kan säga att jag var inte världens trevligaste människa just då.. tusen tankar for genom huvudet, "hur fan ska jag förklara detta för mamma när hon kommer hem, att vi inte längre har någon lägenhet, eller möbler för den delen".. och vad ser jag inte när jag kommer hem? JO MEN VISST, locktången ligger fint ihoppackad i badrummet, avstängd. HLEVETES JÄVLA KUK FITT FAN ÅÅÅÅÅH! ungefär så tänkte jag då.. fast ändå väldigt glad för att min lägenhet inte stod i brand. sen så gick jag o madde o la oss i min säng för vi tänkte "äh, fan det sista avsnitter av millenium har ju kommit ut, så vi kan kolla på det och sen drar vi ut.." tro fan att vi somna som två barn.. vi hade några missade samtal när vi vakna kan jag ju säga.. så där hade ni hela våran lördagskväll

Idag har vi vart på stan o shoppat. gött mos! och jag köpte världens finaste present till min mamma, hon kommer bli så jäääävla glad. kan dock inte skriva vad jag har köpt ännu för jag vet faktiskt inte om hon läser detta. hoppas inte det. GRATTIS MAMMA ISÅNNAFALL! älskar dig o saknar dig faktiskt. ikväll körde vi en till monopolkväll jag, stina,madde o camilla. najs najs najs.

PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0