inga konstigheter

Godkväll! klockan slog precis 01.40 och det är snart dags att nana kudden. brevid mig ligger madde och stina o snarkar i duo så vi får se hur snabbt jag somnar.. Solen stog högt på himlen idag igen, så det var ju bara att sätta på sig brillorna och PROMENERA ner till stan. Dagen har bjudit på kaffe i solen, sitta vid kanalen på en filt o chilla, en kaffe i solen igen, sen sätta sig någon annanstans o chilla på livet. och så en kaffe till på det. sen blev det olearys när madde och camilla hade stängt donken OFCOURSE! vi får ju aldrig glömma vår obligatoriska after work på olle! imorgon blir en spännande dag! Imorgon går jag om madeleine till banken o skriver på vårat lånelöfte. sen ska vi på lägenhetsvisning och buda som 2 idioter! vi har hittat drömlägenheten och den är våran! så om något annat jävla grottmongo tror att dom kan buda över oss så är dom ganska så körda. lägenheten är min o maddes!


igår, här mådde man ju ganska så bra så att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0