by your side

Solen har äntligen hittat till Göteborg. i like! det kunde inte vart mer passande att vara ledig idag. Annars brukar jag mest få titta ut på solen och alla glada människor genom fönstret på jobbet. Imorgon blir det slottskogen för hela slanten! Öl, rosè, grillning och musik i glada vänners sällskap. känns helt okej! Ligger förövrigt just nu i sängen med håret indränkt i balsam och inpackning i hopp om att det ska dra ur färgen (?) , har färgat håret och resultatet blev ju självklart inte som på bilden (att jag aldrig lär mig?) utan det blev lite greyish. Inte jätte fult, men verkligen inte jätte snyggt heller.. så det får bli att bleka några slingor hos frissan och att ALDRIG mer försöka sig på det hemma! Nu ska jag slänga ihop en skön spellista inför imorgon med goa sommarlåtar.

här har ni en bra låt, inte så sommrig kanske men den är mysig!


Kommentarer
Postat av: agnes

maandy!! jag drar till sthlm på söndag när ses vi?? PUSS BABY



Din blogg e jävligt skön å jävligt mkt du ! ;) <3

2010-04-13 @ 09:24:52
URL: http://rare-agnes.blogspot.com
Postat av: amanda

det är ju givet att vi ska ses innan du åker! jag kan torsdag på förmiddagen. funkar det eller har du skola då? pyss

2010-04-14 @ 01:45:08
URL: http://amandashow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0