morgonstund

godmorgon.. jag har inte riktigt vaknat än, psykist ligger jag fortfarande kvar i sängen. sitter här och dricker morgonkaffet och mamma springer runt som en galning och packar det sista inför london. fan man är lite avis asså. nu bär det snart av till jobbet. vi har antagligen SOR idag, och det vet ni donkenanställda att det är icke så roligt att jobba då.. förra soren så rök vi på renligheten så nu måste vi ha den här omsoren! så idag gäller det fan att ha det skinande! har inte sovit ett skit inatt, så jag kommer inte vara den roligaste människan idag.. eller jo det kommer jag, det är ju freeeeeeeeeedaaaaaaagsmyyyyyyyyyyys om det så är det sista jag gör!

jag just nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0