rubrik

lånet är klirrat och allt känns allmänt bra idag! vi var på 2 jätte fina lägenhetsvisningar idag. så nu är det bara att hålla tummarna. Nu är jag DÖDStrött så det blir typ sängen direkt. imorgon ska jag jobba för första gången sen i lördags (ångest!!!!) helt sjukt att jag har lyckats vara ledig fyra dagar i sträck utan att ens be om det. men det är helt okej för mig, man lyckades ju pricka in rätt dagar om man säger så! det enda man gjort är att fläka ut sin kropp på någon filt någonstans och legat där som en strandad val någonstan i några timmar och druckit öl typ. najs najs!! Nu blir det sängen. tänkte sätta på "flickan som lekte med elden" och somna till den. ååh älska millenium!!

frid ut

                      dom två snyggaste bilderna på mig genom tiderna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0