stockholm. flyga? tåg? bil? simma?

ååååh jag får krupp! jag ska till stockholm om en vecka för att hälsa på en vän i några dagar. men hur fan ska jag ta mig dit? vågar man boka flygbiljetter nu med tanke på den här **** vulkanen? tåg pallar jag inte sitta på i fyra timmar och bil ska vi inte ens tala om, och vem skulle köra mig dit isånnafall? jag har då inget körkort (note to self, SKAFFA KÖRKORT NU FÖR HELVETE AMANDA!).. jaja, time will tell och det är ju ändå en vecka kvar så jag kan nog softa lite på livet och hoppas att flygen går som dom ska nästa vecka. annars får det väll bli tåg.. senaste utbrottet var år 1823 och det varade i två år så det känns ju inte så lovande precis haha..


gött att åka rätt in i detta, nej tack då stannar jag hellre hemma..


Eyjafjallajökull, vilket jävla namn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0