lovecake

Hola Amigos! Idag är det onsdag, villket betyder att det är lillördag, vilket i sin tur betyder att det är OK att supa skallen av sig ikväll. love it! Nu ska jag ner till stan och ta en fika/lunch med amanda weilöv, min lovecake. Sen blir det jobba 16.00 - 22.30 SEN mina vänner, blir det oleary's med jobbet. Hela k55 och k17 ska ha personalmöte idag, men jag kan inte gå för jag jobbar. och efter det blir det öl och middag på oleary's för allihopa. ska bli rätt najs.

är det sol ute idag? kan man ha på sig sina ray ban's idag utan att se ut som ett pucko? nää tror inte, får nog suga på den karamellen ett tag till. men den som väntar på nått gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0