oh snap!

usch usch usch. vilket väder! går jag ut genom dörren så möts jag av 2 meter snö, så jag väljer att inte göra det.
Har vart sjuk i 2 dagar nu också, med feber o kräksjuka. ganska bra tajming att bli sjuk nu ändå, med tanke på att man lätt bara vill parkera sig i soffan med en filt, en kopp te och bläddra igenom alla bozerkanalerna nu när det är sånt skitväder! Imorgon går jag till jobbet igen, borde egentligen kanske stanna hemma en dag till. men det har jag inte råd med. att vara sjuk är en lyx, som är till för rika människor förstår ni mina vänner!

på lördag ska jag ÄNTLIGEN få se Shutter Island. fyfan vad jag har tjatat hål i hövvet på mina vänner om den filmen! den verkar sjukt bra och läskig. jag återkommer med en full recension efteråt, i promise! Är ju ledig hela helgen också, så det blir väll ut på stan o supa o slåss för min del! fyfan vad najs. lönehelg också för den delen, så det känns ju inte direkt som jag kommer vara den enda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0