where's the sun?

Godmorgon! idag är jag glad. mitt humör fungerar ungefär såhär nuförtiden: upp som en sol, och ner som en pannkaka! och det kan vända på bara några sekunder. Men idag mår jag bra! jag strosar runt här hemma själv i min morgonrock med läpparna insmorda i olivolja. (måste avänja mig vid idominsalva som jag blivit beroende av att ha på natten!!) jag var ledig igår, och är ledig idag och imorgon också. så jävla naajs! Men nu undrar jag bara en sak.. vart fan är solen? jag vill gå på stan och ha sol förengångsskull. inte stå inuti mcdonalds i kassan och titta ut på den. jaja, man kan väll inte ha tur med allt.

ikväll blir det vin, tacos och melodifestivalen hemma hos camilla och hennes kille med lite vänner till dom.
ska bli riktigt mysigt. Nu ska jag och mina olivoljeläppar strosa vidare. Tänkte kolla på The City marathon style!!

pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0