är det här allt det blir så dör jag

så gick en dag ur mitt liv, och kommer aldrig igen åter. och det tackar jag fan för! min dagsrutin är åt helvete och jävligt tråkig. nu ska jag iallfall kura ihop mig i soffan, dricka te, kolla på paradise hotel, hejja på greta och cimon, och bara njuta av att vara ensam! tänk att bara få åka iväg till mexico med sköna och snygga människor! Supa, knulla, och tävla! backstabba folk i ryggen, gråta krokodiltårar, sola bada och bara ha allmänt kul. förstår ni hur desperat jag är när jag överväger till att söka till nästa paradise hotel? förstår ni då hur mycket jag behöver lite action i min gråa vardag? FÖRSTÅR NI DET??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0