even tough it's a struggle, love is all we got!

insåg nyss att jag vart väldigt negativt inställd till detta nya år.. antagligen för att det faktiskt vart väldigt kämpigt alla dagar sen nyår. men nu ska jag ta nya tag, allt blir vad man gör det till.. Bokade en resa till danmark idag också. så den 6 februari åker jag stina madde erik och ahmed till köpenhamn. the donken crew! kan gå precis hur som helst..
men det är kul med sånna spontangrejer, thats what keeps me going these cold winterdays!!!! fyfan vilket kallt land vi lever i. hur långt ifrån ekvatorn är vi egentligen? kan vi inte flytta ner vårt kära land till typ.... sydafrika? nåväl, sålänge det är sol och inte regnar så är jag nöjd. kanske borde köpa mig en vinterjacka innan jag har rätt till att klaga på att det är för kallt..

har vart rökfri i 8 dagar nu, vilket har varit en kamp! men jag har klarat det. vilket jag visste att jag skulle göra också. för har jag gett mig fan på något, då gör jag det. nu säger jag verkligen inte att jag ALDRIG kommer att röka igen, för det kommer jag. (danmark, typ dom som kom på att man kunde röka..)

nu är det dags att nana, imorgon blir det jobb.  PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0