i gotta feeling..

Godmorgon världen! klockan är kvart i tio och jag ska alldeles strax ta mig egenom snöstormen och gå till jobbet hade jag tänkt. ja asså inte GÅ till jobbet, GÅ till bussen! ska jobba till 19.00 sen blir det lite fest hemma hos madde som också jobbar på donken. mucho trevligt!
Tillbaka till vädret.. När fan blev det snöstorm helt plötsligt? är det bara jag som total missat att detta skulle ske? jag trodde dum som jag var att vi var på väg mot varmare dagar. men det kanske bara var önsketänkande...
Fan vad jag längtar efter våren nu, när man bara kan dra på sig converse, jeansjacka, solglasögon och sen är man good to go. sätta sig på en uteservering på avenyn och ta en päg! 
 
Dags att dra nu, om jag vill ha ett jobb att gå till framöver! I gotta feeling, that today's gonna be a good day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0