21.10

är helt slut efter en heldag på ikea nu kan jag säga! min käre kusin philip ställde upp som smakråd och bärhjälp =) men fyfan vad jag älskar ikea, den kärleken kan ej förklaras i ord. jag ser bara fina saker överallt som jag vill packa ner i min gula klassiska ikea plastpåse. jag kom iallafall hem med en heeel del kan jag säga. blev lite panik där i slutet när vi hade betalat och vi hade typ fyra överfulla påsar med massa porslin och undra "hur fan tar vi oss hem?" men som räddaren i nöden kommer våran farfar och kör hem oss. TACK FARFAR! annars hade jag nog fortfarande vart på väg hem med tanke på vad dom påsarna vägde.. jag visar senare ikväll vad jag har köpt =) efter ikeabesöket åkte jag hem till min pappa och käkade middag med honom, min bror och Anna pappas tjej. sen hjälpte jag honom att måla om ett rum. fyfan, att måla är skitsvårt och jobbigt. så vi lär ju få anlita en målare när vi ska måla i våran lägenhet. anyways, madde är påväg hit nu och jag tänkte ta en promenad innan hon kommer hit så det är dags att rulla! återkommer som sagt ikväll med bilder.

slängpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0