allejandro

Goodmoorning sunshines! jag springer runt här hemma, med en turban på huvudet och gröten i handen. det råder lite kaos här hemma hos familjen thorbjörnsson-holm. men snart sticker alla till jobb och skola, så då är det bara jag kvar. då kan jag vara som mest effektiv.

idag är kursen.. och jag såg precis att det ska vara FORMELLKLÄDSEL! okej, ingen panik nu amanda. det står klart och tydligt att man inte får ha på sig jeans, linne, och gympaskor typ converse. med andra ord, allt som jag äger. jag klär mig inte formellt så jag har ingen aning om hur detta ska gå. får ta på mig typ svarta jeans och en vit skjorta, så får dom väll sparka ut mig om det inte skulle vara godkänt. min käre vän och vapendragare Pernilla Petterson, Pernilla P, Pernilla "partyt" Pettersson, ja kärt barn har många namn, ska med på kursen också. och det underlättar en del kan jag säga. nej, nu måste jag fan accelerera lite här om jag ska få något gjort.

anyways,här är dagens låt, det var detta jag försökte komma fram till under hela inlägget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0