cravings

trodde ni att jag dött? think again.. jag har bara inte haft ork eller lust att skriva nått här. vilket jävla underbart väder det vart idag. inte jätte soligt men sjuuuukt varmt. synd bara att man får njuta av det innuti mc donalds... efter jobbet gick jag madde o stina och kolla på Pernilla innan dom skulle gå in på valand och ha sin studentbal. det var jävligt jobbigt att stå o trängas med typ tusen människor så vi gick efter fem minuter. men vi hann se henne och säga hej, och fyfan vad snygg hon var! och full... men det hör väll till på balen.

jag är så sjukt sugen på jordgubbar o mjölk, och morötter med dipp. sjuk kombination men jag kommer typ att dö om jag inte får det snarast! tur att ica maxi ligger fem minuter bort då, annars så hade det vart kört.. finns väll typ ingen annan affär som har öppet nu? nää nu springer jag ner innan jag avlider

adios amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0