Eenie Meenie

att promenera kan vara det bästa som finns! så skönt att komma ut i den friska luften, rensa tankarna, göra plats för nya, och låta musiken flöda ut genom hörlurarna. nu ligger jag död i min säng igen. tog nog lite för hårt på mina sista krafter nu efter jag vart sjuk. men imorgon är det nya tag. nu ska jag bli frisk! pluggar på det sista inför imorgon, fan jag hatar att plugga. man får sån ångest, vad behöver man veta? vad kommer dom fråga? det värsta är ju när man pluggat hur mycket som helst på vissa grejer, som dom inte ens tar med på provet sen eller vad det nu kan vara. det blir uppesittarkväll för min del, helt klart!


min justin bieber feber har dock inte lagt sig! jag är typ helt förälskad. världens gulligaste kille
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0