godnatt ankdammen!

äntligen hemma! har jobbat o stått i, i vanlig ordning. har dock inte serverat några burgare till aikare, dom får käka någon annanstans mohaha. däremot hade vi in liten drama incident, vet inte om den hade med någon aikare att göra iofs, men en nerblodad kille spang in i resturangen från ingenstans o låste in sig på toaletten. sen kom polisen o ambulansen. och sen fick jag stå och torka upp blod i en timma. efter att vi tjejer hade raggat lite på ambulansmännen då såklart. sen fick vi reda på att det var en avdankad alkis som hade ramlat.. fan vi hade hoppats på att han hade blivit knivstucken och att polisen skulle beodra oss att stänga tidigare för att det var en brottsplats. men sån tur hade vi ju självklart inte..  det händer grejer på donken varje dag må ni tro! efter jobbet drog vi till olearys några stycken o tjöta hål i huvet på varandra. nu är jag hemma i min älskade säng (halleluja moment) och ska alldeles strax däcka tänkte jag. imorgon blir det jobb igen, sen är jag ledig lördag,sändag & måndag. halleluja moment igen! så då har jag lite roliga saker inplanerade. detta blev världens tråkigaste inlägg i know. men jag var bara tvungen att visa att jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0