grym dag

vilket förjävla bra väder vi har fått här i vårt lilla avlånga land!! hoppas det håller i sig. igår var min första lediga dag i solen vilket jag utnyttjade till fullo! mötte upp i stan vid 12 gick runt lite i stan, sen köpte vi med oss nudlar från 14 kvadrat och satte oss på en filt vid kanalen. det var vi ju verkligen inte ensamma om kan jag säga.. sen kom Ahmed med ölen och vi fortsatte jäsa i solen. när vi var färdigjästa så gick vi ner för avenyn och kollade på göteborgsvarvet, fyfan säger jag bara. vilka hurtiga människor som springer det va!! 2,2 mil i denna värme. undrar hur många som svimma.. anyways, sen bestämde vi oss för att åka göteborgshjulet för första gången. vi trodde det skulle vara skitlång kö eftersom att det var premiärdagen men det var det icke. jag fick tillochmed åka för barnpris så det var ju klart värt haha. jag var livrädd under hela resan "man åkte i en kvart!!!!!!!!" och jag som lider av höjdskräck, jag fattar inte vad jag tänkte med när jag satte mig i det jävla hjulet kan jag säga er! men det var jätte fin utsikt så jag är glad att jag gjorde det. och tack stina för att du höll i min svettiga hand heeeeela åkturen!!! efter det var jag lite skakis och behövde en öl kände jag, så vi satte oss vid hamnen och jäste lite till i solen och knäckte en. sen skulle stina hem, och jag åkte ut till Mölnlycke och grillade.

grym dag helt enkelt!

dagen kan liksom inte gå fel när man startar den såhär!


stina är nöjd..






sen kände jag för att sparka ner en
öl, då blev man lite arg på sig själv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0