happy

godmorgon solstrålar! livet leker eller hur? nu ska jag iväg till jobbet aldelles strax. målarn är här hemma och målar om min brors rum så jag går gärna härifrån snart. känner mig inte riktigt bekväm när någon gammal gubbe som man inte känner går runt i lägenheten.

Imorgon ska jag till IKEA för att köpa dom första symboliska förmålen till lägenheten, bara för att jag vill ha dom hemma här och kolla på dom så att jag inte glömmer bort att vi ska flytta =) madde har redan köpt en rosa smörkniv, rosa grytlappar och en rosa äggklocka typ. så nu är vi nästan redo att flytta in haha.

vi har tillgång till lägenheten från den 15 juni, men INFLYTTNINGSDAGEN är den 16 juni, så alla som vill hjälpa till kan väll höra av sig till mig så jag vet ungefär hur mycket pizza och öl jag ska köpa ;)

puss lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0