jag signar ut

nu blir det bingen för mig! har haft en jätte trevlig fredagskväll med nathalie melanie och emelie. daniel och hans kompis svängde förbi också och är här fortfarande, vi har spelat "rita & gissa" och fan vad killar kan vara efterblivna. jag målade en ratt, KAN DU INTE SE ATT DET ÄR EN HELVETES JÄVLA RATT DITT EFTERBLIVNA AS?! så ville jag skrika ut under hela spelets gång. men jag går som sagt och lägger mig istället. resten av gänget sitter uppe o snackar politik & löser världsproblem. imorgon ska jag jobba några timmar (på min lediga dag gaaah) och sen bär det av till carro som fyller 19 år den lilla tösen. yiiha, då slår vi klackarna i taket!

godnatt puss från andra sidan stan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0