shoot me!

vaknade för någon timma sedan av 2 huliganer som är pigga o krya. hur fan kan vara det kl halv nio dagen efter valborg? det är fan en gåta för mig. jag är nämligen INTE det, idag är jag inte människa. ska hoppa in i duschen snart och försöka bli iallafall. sen blir det jobb 14.00-21.30 (vi stänger tidigare idag, göööötttt) sen blir det middag och dricka gott med alla på jobbet, tror att folk från andra resturanger skulle med också. dom har bokat bord på någon resturang men jag har ingen aning om vilken.

igår blev mycket bra. inte den kvällen jag hade tänkt mig, men den va minst lika bra för det. alla gick hem till mig istället. så lagade vi mat, drack öl och camilla drack självklart sitt älskade vin. lyssnade på musik, sjöng med, dansade och var totalt flippade helt enkelt. har redan sett en jävla massa sjuka videos och jag har på känn att det finns fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0